250.000 de pliante pentru Antonescu și Ponta
Partidul Social Democrat (PSD), parte a Alianței România Înainte, a comandat 250.000 de pliante electorale pentru Crin Antonescu. Tipărirea a fost realizată de Master Print Super Offset, pentru care PSD a plătit 124.652,50 de lei. Și Uniunea Democrată Maghiară din România (UDMR) a comandat 23.990 de lei de la Idea Design Plint, pentru materiale promoționale destinate lui Antonescu.
Victor Ponta, candidat independent, a avut parte de o campanie similară, cu 250.000 de pliante, realizate de Tipografia Prod Com SRL.
Din partea opoziției, Alianța pentru Unirea Românilor a realizat 200.000 de pliante pentru George Simion, prin SC DGI Multimedia Design SRL. Nicușor Dan și Elena Lasconi au beneficiat de o tipografie pentru 50.000 de exemplare fiecare. Lavinia Șandru, candidatul PUSL, a tipărit 20.000 de pliante prin SC Grafoanaytis SRL.
Cheltuielile totale pentru pliante în prima săptămână de campanie se ridică la aproximativ 163.000 de lei.
PSD, cel mai mare investitor în materiale electorale
În prima săptămână de campanie, PSD și UDMR au investit nu doar în pliante, ci și în broșuri, pliante și alte materiale promoționale.
PSD a cheltuit suplimentar 414.120 de lei pentru Master Print Super Offset SRL. UDMR a investit 51.229,50 lei la Promocraft Yellow pentru materiale de promovare. PNL a realizat cea mai mică sumă în această categorie, cu 146.965 de lei cheltuiți în prima săptămână.
Comparativ, PSD a cheltuit pentru Crin Antonescu 6,58 milioane de lei, iar UDMR, 493.000 de lei.
Foto: Radu Eremia
Cu ocazia Sărbătorilor Pascale, Libertatea vă urează Paște Fericit!