Televizoare
Panasonic, producătorul japonez de electronice, a anunțat un plan amplu de reorganizare, incluzând închiderea unor activități neproductive și eliminarea a 10.000 de locuri de muncă la nivel global.
Compania, cu o forță de muncă globală de 228.000 de angajați, va reduce personalul cu 4% din total.
Optimizările, care vor afecta 5.000 de angajați în Japonia și 5.000 în alte regiuni, vor fi implementate în timpul exercitiului financiar actual, început în aprilie 2025.
Panasonic, o companie renumită pentru aparatura electronică, a devenit un important producător de electrocasnice în a doua jumătate a secolului XX și a extins recent activitățile către producția de baterii, colaborând și cu producători de vehicule electrice.
Costurile acestei reorganizări sunt estimate la 900 milioane de dolari pentru acest an fiscal.
Grupul va efectua o analiză aprofundată a eficienței operaționale în fiecare divizie și sucursală, reevaluând resursele umane și structurile. Activitățile neprofitabile și lipsită de perspectivă vor fi eliminate, prin fuziuni sau închideri de unități.