Întrebat despre situația angajaților de la Primăria Timișoara și despre eventualele reorganizări, primarul Fritz a declarat: „În ultimii ani, am realizat mai multe reorganizări, disponibilizând anumite persoane. În prezent, elaborăm o nouă structură organizatorică, prin care vom reduce numărul de posturi cu 10-15%”.
În cadrul unui interviu la B1 TV, edilul a subliniat necesitatea eficientizării și rolul digitalizării în acest proces: „La Primăria Timișoara, am digitalizat aproape toate serviciile publice. Toate activitățile interne sunt digitalizate, fapt ce contribuie semnificativ la eficientizare”.
Fritz a avertizat împotriva unei abordări extrem de negative: „Este important să nu cădem pradă unei abordări populiste. Există anumite domenii în administrație care necesită resurse umane calificate”. A menționat exemplul urbanismului, precizând că „sunt necesari mai mulți arhitecți în primărie pentru eliberarea autorizațiilor de construcție” și ingineri pentru verificarea proiectelor tehnice.
„Nu trebuie să se creeze o atitudine excesiv de critică față de administrație. Un stat funcțional are nevoie de o administrație competentă și de angajați dedicați. Acești specialiști există, însă sunt necesare un comportament profesional și o dedicare, nefiind de dorit prezența persoanelor care se concentrează pe activități neproductive, precum jocurile online”.