Rețeaua Burger King își extinde prezența în Iași odată cu inaugurarea locației din Iulius Mall Iași. Noua unitate asigură localnicilor aceeași experiență flame-grilled într-un decor modern, echipat cu kiosk-uri de auto-comandă și un spațiu adaptat ritmului urban al orașului.
Cu ocazia deschiderii restaurantului din Iulius Mall Iași, joi, 4 decembrie, primii 100 de clienți au primit gratuit un burger Whopper Jr. Pe parcursul zilei, vizitatorii pot participa la concursul „Spin the Capsule”, cu premii instant, precum și alte surprize speciale pentru deschidere.
Pe lângă preparatele emblematice, precum celebrul Whopper, Steakhouse sau Chicken Royal, iubitorii de mâncare pot descoperi și inovări din meniu, precum Long Chilli Cheese Beef, conceput pentru dipping și acompaniat de sos Cheddar Cheese Dipping Sauce, sau Bloody Bite Beef, pentru cei interesați de un gust diferit față de burgerii convenționali.
„Orașul Iași reprezintă unul dintre cele mai dinamice centre ale rețelei noastre: un important centru universitar, un pol regional de creștere și un mediu în care Burger King a fost primit cu entuziasm. Deschiderea celui de-al treilea local aici evidențiază modul în care brandul s-a integrat în viața cotidiană a comunității. Prezența în Iulius Mall ne permite să fim aproape de un public divers: de la studenți și familii, până la angajați din zonă – și să oferim aceeași experiență flame-grilled într-un spațiu modern și accesibil”, a afirmat Raluca Lupu, Director de Operațiuni Burger King & Popeyes România.
Unitatea din Iași dispune de facilități moderne și are un design contemporan, creat pentru a asigura confort și o atmosferă plăcută pentru clienți. Noua locație oferă posibilitatea de refil pentru băuturi răcoritoare și dispune de un spațiu generos de servire, unde o echipă specializată de grill kings va pregăti burgerii faimoși la grătar cu flacără.
Despre Burger King
Zilnic, peste 12 milioane de consumatori vizitează localurile BURGER KING® din întreaga lume, fiind întâmpinați cu servicii de calitate înaltă, produse cu arome autentice și prețuri competitive. Fondat în anul 1954, BURGER KING® reprezintă al doilea cel mai mare lanț de restaurante fast-food la nivel global. De peste 70 de ani, simbolul HOME OF THE WHOPPER® se angajează să folosească ingrediente de calitate premium și să ofere rețete originale și experiențe culinare pentru familie.