Sursă: Anda Constantin, fondator al Brandului Brățara Succesului
În anul 2012, Anda Constantin a lansat Brandul Brățara Succesului, o firmă de bijuterii inițiată cu doar 100 de lei. Totul a început cu un șnur roșu, considerat o ancoră simbolică pentru a aminti purtătorului să-și urmărească obiectivele personale. Pornind de la această idee simplă, Anda a creat un atelier de design în care bijuteriile nu sunt doar estetice, ci și încărcate de înțelesuri. În centrul identității brandului său se află atenția asupra detaliilor, originalitatea și respectul, valori pe care le aplică în fiecare creație, fiind formată în psihologie.
Pe măsură ce afacerea s-a dezvoltat, Anda a diversificat gama de bijuterii, trecând la realizări personalizate. Dorința de a-și îmbunătăți continuu abilitățile antreprenoriale a determinat-o să ia parte la programele BT Stup, care i-au furnizat cunoștințe despre management, marketing și fidelizarea clienților, precum și oportunitatea de a colabora cu alți antreprenori.
Continuați lectura pe startupcafe.ro
Articol sponsorizat de BT Stup