Unitatea de propulsie a fost anunțată odată cu prezentarea modelului la Salonul Auto de la Paris. Cu toate acestea, nu a fost inclusă inițial în lista de variante la momentul lansării comenzilor din ianuarie. De asemenea, nu a fost accesibilă pentru testele jurnaliștilor până în prezent.
Motorul reprezintă o noutate pentru Dacia, fiind prima asociere a unui motor mild-hybrid cu propulsorul 1.2 turbo pe trei cilindri și o baterie de 48 de volți, în combinație cu un sistem de propulsie GPL.
Aceeași unitate de propulsie va echipa primul model Bigster 4×4 automat, programat pentru lansare toamna viitoare.
Bigster mild-hybrid-G 140 se remarcă prin eficiența sa, permițând o autonomie de până la 1450 km, comparabilă cu modelele full-hybrid, la un preț cu 75% mai mic.
Prețul special, obținut prin aplicarea schemei Rabla și a campaniei Dacia Credit, pentru Dacia Bigster mild-hybrid-G 140, este de 18.900 de euro.
Dacia Bigster impresionează prin prețul accesibil, dar în utilizarea cotidiană, consumul de combustibil devine un factor important. Pentru a evalua acest aspect, automobilul a fost supus unor teste complete, inclusiv unor probe deosebit de dificile.