Imagine Revolut. Sursă: Dreamstime
Platforma financiară digitală Revolut a depășit pragul de 4 milioane de utilizatori în Italia, poziționându-se printre primele cinci entități bancare din țară, și lider printre instituțiile străine.
Această nouă performanță remarcabilă urmează anunțului din luna ianuarie, când platforma a atins un număr de 3 milioane de clienți. Dezvoltarea rapidă din peninsula italiană a fost susținută de introducerea IBAN-urilor italiene, care facilitează operațiunile zilnice, precum și de posibilitatea primirii salariilor în conturile Revolut, plății comenzilor și a facturilor. Toate aceste funcții funcționează sub supravegherea autorităților italiene de reglementare.
„Italia manifestă un interes crescut față de Revolut. În fiecare minut, patru italieni devin clienți. Acest lucru demonstrează că oferim un produs adaptat pieței și că brandul nostru este apreciat. Având în vedere că aproape unul din zece italieni este acum utilizator Revolut, ne propunem să fim una dintre primele trei bănci italiene în privința numărului de clienți până în 2026”, declară Ignacio Zunzunegui, Director de Dezvoltare pentru Europa de Sud.
Numărul utilizatorilor care primesc salariul pe conturile Revolut a crescut cu 62% față de luna noiembrie a anului trecut, în timp ce utilizatorii care depun cel puțin 1.000 EUR lunar în conturile lor Revolut înregistrează o creștere de 630% comparativ cu aceeași perioadă.
Impactul IBAN-urilor
„Observăm un efect clar al IBAN-urilor asupra felului în care clienții utilizează Revolut. Utilizarea platformei ca cont principal a crescut semnificativ față de perioada anterioară introducerii IBAN-urilor locale”, subliniază Nicola Vicino, director general Revolut Bank Italia.
„Pe de o parte, numărul clienților care primesc salariul prin Revolut a crescut considerabil de la lansarea IBAN-urilor italiene. Pe de altă parte, mulți italieni care își primesc salariile prin alte canale aleg în continuare Revolut pentru tranzacțiile zilnice. Această observație indică satisfacția clienților și încrederea în produsele și serviciile Revolut.”
Începând din ianuarie, Revolut migrează de la IBAN-urile lituaniene la cele italiene, pentru cei care au dat consimțământul. Cu toate acestea, unii clienți nu au primit notificarea necesară din diferite motive, sau pentru că au activate anumite funcții. Recent, Revolut a activat migrarea și pentru conturile comune.
Alte inițiative
Revolut a implementat funcții inovatoare în aplicație, inclusiv eSIM-uri pentru conexiune globală, Duo pentru gestionarea financiară a beneficiilor și programul de fidelizare RevPoints, care acordă recompense sub formă de puncte, reduceri la cazare și alte oferte. (Condițiile RevPoints, Stays și Experiences sunt aplicabile).
Compania are parteneriate internaționale strategice, inclusiv unul cu Audi pentru activități legate de Formula 1, și unul în Italia cu Como 1907 pentru a consolida legăturile cu comunitatea fotbalistică.